Thursday, October 27, 2005

قابل توجه خانمهای راننده یا راننده های خانم !
اخیرا مد شده که حضرات مامور پمپ بنزین با کمال سوء استفاده از پیاده نشدن خانمها در پمپ بنزینها , واسه خودشون یه منبع درآمد جدید دست و پا کردن و به اون صد تومن و دویست تومنی که خانمها به عنوان انعام بهشون میدن راضی نیستن . اول فکر کردم این بلاها فقط سر اومده ولی از چند تا خانم دیگه هم شنیدم و یقین کردم که یه اپیدمی همگانیه !
چون مطمئن هستن که خانمها از ماشین پیاده نمیشن :
اولا کمتر از اونی که میگن , بنزین میزنن .
دوما میگن مکمل ریختیم و نمیریزن .
سوما یه جوری رقم رو میگن که بقیهء پول رو بتونن وردارن و هیچوقت رقمهای روند نمیگن .
من همیشه میفهمیدم و محل نمیذاشتم و حتی حلال هم میکردم . اما دیروز خیلی جالب بود و بالاخره صدام دراومد . ماشین همسر خان دستم بود و اولین بار هم بود که داشتم باهاش بنزین میزدم . توی پمپ که ایستادم , سوئیچ رو از شیشه بردم بیرون ومامور پمپ گفت که این سوئیچ نمیخواد . و بعدش هم یقین کرد که من در مورد این ماشین اطلاعات کافی ندارم . بنزین رو زد و گفت 5900 تومن . من هم با علم به اینکه این ماشین بیشتر از ماشین من ظرفیت داره , پول رو دادم و رفتم . بعد که رسیدم دم خونه حساب کردم و دیدم این پول هفتاد و خورده ای لیتر بنزینه ! مگه ماشینم تانکره ...؟؟؟
خلاصه طاقت نیاوردم و دور زدم و برگشتم . اول از یکی که ماشینش شبیه ماشین همسر خان بود ظرفیت باک رو پرسیدم و بعد رفتم پمپ . یارو رو پیدا کردم و پرسیدم : واسه من چند لیتر بنزین زدی که 5900 تومن گرفتی ؟
با عجله گفت : یادم نیست , اگه اشتباه شده بگین بقیهء پولتونو پس بدم .
رقم رو گفتم و بدون هیچ بحثی پس داد !
تنها اشتباهی که کردم این بود که نرفتم پیش رییس پمپ . البته احتمالا خودشون هم میدونن و شاید هم کاسه هم باشن .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home