Friday, November 25, 2005

الان داشتم لینکهای کنار صفحه مو نگاه میکردم . چقدر همه چیز تغییر کرده .
ندا عوض شده , یا لااقل اگر هم نشده , دیدگاه من نسبت به اون عوض شده .
سوفیا رفته خارج و هنوز هم غریبانه داره مینویسه . اما وبلاگش درد غربت داره .
پانته آ ادرسش عوض شده و تازه توی آدرس جدیدش هم از پریروز اعلام مرخصی و ننوشتن کرده .
خاتون همونیه که بود !شیطون و وروجک و نشاط آور . چقدر خوشحال کننده ست که یکی بعد از 5 سال هنوز عوض نشده باشه .
کشکول بعد از این آدرسی که من اینجا دارم یکبار آدرسش عوض شد و بعدش هم از روی کرهء زمین محو شد .
سایه روشن و سهراب منش هم هردوشون آدرسشون عوض شده ولی کماکان هستن و هنوز هم همونی هستن که بودن .
میثم استقلالی هم آدرسش عوض شده . زیاد هم نمیشناسمش فقط یکبار اون اولها برام کامنت گذاشته بود و درخواست لینک کرده بود و من هم گفتم چشم .
گالری قالب و وبلاگ و سایت مال یه آدمیه که من خوب نمیشناسمش ولی بطور غیر منتظره ای بهم لطف کرد و قالب صفحه ام رو سر و سامون داد ( به پیشنهاد خودش )
رهای آبی هنوز هم مینویسه اما انگار دیگه فمینیست دو آتشه نیست . فکر کنم عاشق شده .
کوچهء رند تعطیله . امیدوارم حال آدمش خوب باشه .
حاجاقا بعد از یه تعطیلی طولانی داره مینویسه و هنوز هم وبلاگ دوست داشتنیه .
شیرین هم دیگه بزرگ شده و اون دختر کوچولویی که میشناختم نیست .
نوشی هم از تابستون که بچه هاش گم شدن و پیداشون کرزد انگار دیگه خیال نوشتن نداره .
چقدر همه چیز تغییر کرده . همه اش 3 سال گذشته ....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home