Tuesday, December 19, 2006

چهارشنبه شب هفته گذشته برف اومد . آخر شب کوچه مون به حد کافی برفی و یخ زده بود که ماشینها نتونن راحت راه برن . تقریبا مطمئن بودم که مدارس ابتدایی تعطیل میشن , اما تا ساعت 12 هم که اخبارو گوش کردم خبری از تعطیلی نشد . صبح هم اخبار ساعت هفتو گوش کردیم و چیزی نگفت . همسر خان بچه ها رو برد مدرسه . بعد با مهسا برگشت و گفت مدارس ابتدایی تعطیله و ظاهرا ساعت هفت و ربع تعطیلی مناطق 1 و 5 اعلام شده .
مهسا رو ورداشتم و با خودم بردم سر کار . ساعت 5/12 رفتم دنبال مریم . با دستکشهای خیس و صورت سرخ اومد . ذوق زده گزارش داد : ساعت 8 سر کلاس بودیم که اعلام کردن راهنمایی هم تعطیله . معلممون رفت خونه شون و ما هم تا حالا برف بازی کردیم ! تازه بچه ها اصلا نتونسته بودن بیان و کلا از 300 نفر مدرسه , فوقش 30 نفر بودیم !
شانس آورده که سرما نخورده . 4 ساعت و نیم برف بازی ! وقتی ساعت شروع مدارس 5/7 صیحه , نمیدونم تعطیلی ساعت 8 چه معنایی داره . موضوع رفتن بهمدرسه ست که تا اون موقع اگه شدنی باشه , شده !
شنبه یه کار اداری داشتم و باید میرفتم کرج . قرار بود برم و قبل از ساعت 5/2 که مهسا تعطیل میشه برگردم . فکر میکردم چه خوب بود اگه میرسیدم به داداشم هم که خونه اش کرجه یه سری بزنم , ولی بهشون گفته بودم احتمالا نمیرسم . ساعت نزدیک 12 شب داداشم زنگ زد و گفت بخاطر انتخابات فردا مدرسه ها تعطیله ! فکر کردم داره شیطونی میکنه که فردا منو بکشونه خونه شون . با اصرار مجبورم کرد تلویزیونو وا کردم و دیدم بعله , درسته !حالا خوب شد خبر داد , وگرنه من صبح زود راه می افتادم طرف کرج و همسر خان گرامی بیچاره دو تا جوجه میموند رو دستش ! خلاصه شنبه با جوجه ها رفتیم کرج و جاتون خالی ! زنده باد احمدی نژاد و تعطیلیهای بی برنامه !سه روز نعطیل پشت سر هم , بدون اعلام قبلی !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home